Søg efter billetter

Yderligere sikkerhedstiltag: Få mere at vide inden du besøger. Læs mere

Hvorfor købe hos os?

  • 100% sikkert betalingssystem

  • Betal i danske kroner

  • Over 3.5 millioner solgte billetter

Lignende oplevelser

Lignende kategorier

Oyster Card

4.7 (1095)
Fra 149 kr

Få nem og billig transport med et Visitor Oyster Card! Så kan du rejse med både metroen og de røde busser i zone 1-6. Kortet kan også bruges på Gatwick Express og Heathrow Express og giver dig desuden op til 25% rabat på museer, butikker og restauranter. Børn på 10 år og yngre rejser gratis i følge med en voksen. Du kan få tilsendt kortet med almindelig post eller Quickbrev – eller du kan afhente kortet på vores kontor i København!

Med et Visitor Oyster Card får du adgang til en lang række rabatter til museer, restauranter, caféer, shopping, seværdigheder, teaterbilletter og meget mere. Se listen over tilbud og rabatter her

Højdepunkter

- Få transport med de røde busser og metroen i zone 1-6 
- Kan bruges på Gatwick Express og Heathrow Express
- Kan sendes hjem til dig – med almindelig post eller Quickbrev
- Kan afhentes på vores kontor i København
- Er klar til brug med det samme i London
- Spar penge – kortet er billigere end Travelcards og enkeltbilletter
- Tank kortet op på de store stationer i London
- Børn på 10 år og yngre rejser gratis i zone 1-6
- Få op til 25% rabat på museer, butikker og restauranter

Hvad kan jeg forvente?

Et Oyster Card minder meget om rejsekortet herhjemme og er derfor lige så nemt at bruge. Du kan bruge dit Oyster Card på Gatwick Express, Gatwick Thameslink lufthavnstoget og Heathrow Express, i metroen (også kaldet 'the tube'), DLR (Duckland Light Railway, der kører fra London City Airport) og i de røde busser i zone 1-6 i London.

Hvis du bruger alle pengene på dit Oyster Card, kan du tanke kortet op på hvilken som helst metrostation i London - enten via maskiner eller personlig betjening i billetlugerne. Du kan tanke op med både kreditkort og kontanter.

Dit Oyster Card er ikke personligt, så du kan altid dele det med venner og bekendte, der rejser til London på et andet tidspunkt. Så længe der er penge på dit Oyster Card, kan det bruges af den person, der har det i hånden. Vær opmærksom på, at I ikke kan rejse flere på et kort.

Hvordan fungerer det?

Hvordan bruger jeg et Oyster Card?
Du skal registrere dit Oyster Card hver gang, du går ind på en metrostation og hver gang, du går ud igen. Dette gøres ved, at du fører dit Oyster Card hen over registreringsknappen, der findes ved hver indgang og udgang til stationerne. På busserne skal du tjekke ind, men ikke ud.

Du kan se vores video, om hvordan du bruger dit Oyster Card her.

Hvordan får jeg mit Oyster Card?
Umiddelbart efter din bestilling er gennemført, vil du modtage en bekræftelse per e-mail. Har du valgt afhentning, kan du afhente dit Oyster Card med det samme på vores kontor inden for åbningstiden.

Har du valgt forsendelse med Quickbrev, modtager du dit Oyster Card med posten inden for 6 dage.

Har du valgt forsendelse med normal post, bliver dit Oyster Card sendt til dig som et almindeligt brev. Det tager cirka 10-14 hverdage, fra vi modtager din bestilling, til kortene ligger i din postkasse.

Hvordan foregår afhentning af Oyster Cards?
Vælg kategorien 'AFHENTNING på KBH Kontor', når du bestiller dine Oyster Cards. Tag din bestillingsbekræftelse med dig til afhentning – enten printet ud eller på din telefon.

Bemærk venligst, at det er et almindeligt kontor og ikke en fysisk butik. Vi tilbyder kun afhentning af Oyster Cards på vores kontor i København. Vi kan ikke tage imod betaling, så du skal have købt og betalt dine kort hjemmefra. 

Vigtig information

- Dit Oyster Card udløber aldrig, så du kan altid gemme det til en anden gang, du er i London.
- Vær opmærksom på, at rejser du med børn fra Gatwick, skal de være under 5 år for at rejse gratis.
- Vi refunderer ikke ubrugte penge på et Oyster Card. Du kan spørge ved Informationen på de store stationer – såsom Victoria og Liverpool Street Station - i London.
- Pas godt på dit Oyster Card - det kan ikke erstattes, hvis du mister det.
- Oveni prisen for et Oyster Card et der pålagt et kort og administrationsgebyr på 5£. Prisen pr. Oyster Card er inkl. forsendelse og administrationsgebyr.
- Bemærk venligst, at både metro og busser kører efter en anden køreplan på helligdage.

Billetkategorier

I datofeltet vælger du din afrejsedato.

Afhentning på KBH kontoret kan ske mandag & onsdag fra 9:30 til 15:00.
Quickbrev tager 6 dage.
Normal post tager 10 dage. 

Voksen (11+)
Barn (0-10): Rejser gratis

Åbningstider

Mandag & onsdag: 9:30 - 15:00

Der er altid lukket for afhentning tirsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag og helligdage.
Særlige lukkedage vil blive skrevet her på siden.

Hvad er ikke med i prisen?

- At rejse flere på ét kort. I skal have et kort per voksen.
- Mulighed for at bruge kortet fra Stansted og Luton – her gælder et Oyster Card ikke.

Bestil

tor, 1 okt 2020

"We're Good To Go"-certificeret produkt "We're Good To Go"-certificeret produkt
"We're Good To Go" er det officielle varemærke og certificering, der betyder at en britisk turistarrangør har opfyldt regeringens og branchens COVID-19-anbefalinger og som i sit virke opererer efter at overholde hygiejneregler og retningslinjer om social afstand.

Prisgaranti Prisgaranti
Hvis du finder produktet til en bedre pris indenfor 48 timer efter bestilling, refunderer vi differencen med 100 %.

Bestseller

Øjeblikkelig bekræftelse

Hvad er med i prisen?

- Visitor Oyster Card gyldigt i zone 1-6.
- Transport med de røde busser og metroen.
- Brug kortet fra Gatwick lufthavn: Med Gatwick Express og Gatwick Thameslink toget.
- Brug kortet fra Heathrow lufthavn: Med enten Heathrow Express eller Piccadilly Metro Line.
- Få kortet sendt hjem til dig – eller afhent det på vores kontor i København.
- Op til 25% rabat på shopping, museer, caféer, seværdigheder med mere.

Åbningstider

Vi ønsker dig en rigtig god fornøjelse, samtidig med, at du skal føle dig sikker. Læs mere om de nye sikkerhed og social distance restriktioner her.

Vejviser

Dansk helpdesk

78 75 53 77 78 75 53 77

Brug for hjælp? Ring eller send en mail til os.